بسته بندی وسایل شرکت

عموما به دلیل اینکه تعداد و حجم وسایل شرکت و دفاتر کم است، جابه جایی و حمل آن‌ها بوسیله وانت بار صورت می‌گیرد. همانطور که می‌دانید سلامت وسایل شما در گرو بسته بندی درست و اصولی است. به طور کلی بسته بندی وسایل کاری خسته کننده و طاقت فرساست خصوصا در هنگام جمع آوری و بسته بندی کردن وسایل دفتر، علاوه بر آنکه وسایل را جمع و جور می‌کنید، همزمان با آن نیز نباید دفتر یا شرکت دچار هرگونه بهم ریختگی و شلختگی شود. اما چگونه وسایل را طوری بسته بندی کنیم که شرکت شلوغ نشود؟ در ادامه به مواردی می‌پردازیم که با رعایت کردن آن‌ها از وقوع همچنین شرایطی می‌توانید جلوگیری کنید.

 

بسته بندی لوازم مهم

بسته بندی وسایل شرکت یا دفتر را به روزهای آخر موکول نکنید چرا که در این بین ممکن بسیاری از وسایل خراب و یا اینکه گم شوند. برای شروع کار، ابتدا وسایل مهم دفتر مانند تمام کاغذها، نامه‌ها، پرونده‌ها و فایل‌های را به صورت مجزا و دسته‌ایی در درون یک جعبه قرار دهید. اگر وسایل شخصی در شرکت دارید، آن‌ها را در درون جعبه‌ی دیگر مجزا از وسایل مهم شرکت قرارشان دهید. بدین طریق در هنگام چیدن و بازکردن جعبه‌ها با سردرگمی مواجه نخواهید شد.

 

برچسب گذاری جعبه

برچسب گذاری جعبه‌های بسته بندی شده یکی از مراحل مهم در حین بسته بندی وسایل می‌باشد. بعد از آنکه وسایل را داخل جعبه گذاشتید، محتوای دخل آن را با استفاده از برچسب‌های رنگی و یا ماژیک بر روی سطح کارتن مشخص نماید. به عنوان مثال جعبه‌ی حاوی برچسب سبز مربوط به دپارتمان حسابداری، برچسب سبز قرمز مربوط به بخش فروش شرکت و … است. همچنین با استفاده از ماژیک، اطلاعات محتوایات جعبه و محل قرار گیری آن را روی جعبه‌ها یادداشت نمایید. این فرایند باعث می‌شود در هنگام بارگیری جعبه‌ها به داخل ماشین وانت بار، تقدم و تاخر وسایل رعایت شود. علاوه بر آن هنگامی که دنبال چیزی بودید و یا اینکه وسایل جای خاصی از شرکت را در محل جدید بچینید، به سرعت جعبه‌ی حاوی وسایل مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

جدا کردن لوازم ظریف و شکستنی

بسته بندی ظروف و سایل شکستنی و حساس بسیار مهم است. شما باید به صورتی آن‌ها رابسته بندی و ایمن کنید که در طول فرایند جابه جایی کوچکترین آسیب و صدمه‌ایی به آن‌ها وارد نشود. برای این منظور باید آن‌ها را دونه به دونه داخل جعبه قرار دهید؛ همچنین باید بین فضاهای خالی آن‌ها را با استفاده از کاغذ باطله و یا حوله پر نمایید. نکته‌ی مهم دیگر این است که روی جعبه‌های حاوی این اقلام باید “شکستنی” ذکر شود تا کارگر حمل بار با دقت آن را جابه جا کنند. علاوه بر آن در هنگام باربری دقت فرمایید که این جعبه‌ها در بالای دیگر بسته بندی‌ها قرار گیرند در غیر این صورت در اثر فشار و ضربه ممکن است دچار شکستی شوند.

 

جابه جا کردن لوازم شرکت

از دیگر مراحل سخت اسباب کشی شرکت و یا دفتر، جابه جایی دستگاه‌ها و لوازم اداری می‌باشند. این وسایل می‌تواند شامل دستگاه فکس، کپی، کامپیوتر، پرینتر، تلفن، سانترال و … باشد. همانطور که می‌دانید وارد شدن صدمه به این دستگاه‌ها خسارت‌های مالی زیادی را به مجموعه شما وارد می‌کند. برای بسته بندی این دستگاه‌ها بهتر است آن‌ها را در جعبه‌ی خودشان قرار دهید؛ همچنین از آنجایی که بسیار و حساس و شکننده می‌باشند، حمل آن‌ها باید توسط فرد با تجربه و کار بلد صورت گیرد.

در صورتی که نیاز به وانت بار یا وانت بار در شمال تهران داشتید کافی هست با ما در ارتباط باشید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید