تفاوت انواع حمل بار در ایران

انواع حمل بار در ایران از خیلی منظرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. البته این نوع تفاوت بیشتر بخاطر همان مسافتی که قرار است طی شود، ایجاد می‌گردد. در غیر این صورت کیفیت خدمات وانت بار چه برای شهر تهران و چه برای استان ها و شهرستان های دیگر که توسط شمال بار ارائه می‌شود، کاملاً یکسان و ماکزیمم کیفیت موجود اجرا می‌شود. همانطور که می‌‌دانید، پروسه باربری دارای سختی ها و چالش های بسیاری می‌باشد؛ همین موضوع باعث شده که استرس های موجود در آن چه برای مشتری و چه برای مجموعه وانت بار، بسیار حس شود.

گفتیم که مسافت باعث بوجود آمدن تفاوت در میان این دو خدمات وانت بار میشود. مسلماً هرچه فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد، هزینه باربری بیشتر شده و بسته بندی باید اصولی‌تر و با دقت بیشتر انجام گیرد. انتخاب شرکت وانت بار معتبر، خصوصا برای مسیرهای طولانی از اهمیت بسیار زیادی برخودرار است. شمال بار به عنوان مجری بهترین خدمات وانت بار و باربری در کل کشور، آمادگی کامل خود را برای مشتریان عزیز اعلام می‌کند.

انواع حمل بار در ایران

فاصله مبدا تا مقصد بر نوع خدمات وانت بار بسیار تاثیرگذار است. اینکه بار و یا اثاثیه شما در چه مکانی قرار دارد و قصد دارید آنرا به چه مکانی منتقل کنید، در نوع وانت بار اثر دارد. بر این اساس، وانت بار در ایران به 3 دسته اصلی زیر طبقه بندی می‌شود:

  1. جابجایی و وانت بار در داخل تهران
  2. وانت بار و جابجایی در شهرستان
  3. جابجایی و وانت بار از تهران به شهرستان و بلعکس

استرس ها و نگرانی ها برای جابجایی در داخل تهران چندان زیاد نیست. اولاً انکه همواره بهترین خدمات در پایتخت اجرا می‌شود. دوماً محدوده مسافت جابجایی چندان طولانی نیست پس بار فاصله کمتری را در مسیر طی میکند. البته نمی‌توان چندان درباره زمان اظهار نظر کرد زیرا شهر تهران یکی از شلوغ‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود که ترافیک سنگینی دارد. با اینحال رانندگان متبحر و با تجربه وانت بار همواره تلاش می‌کنند از مسیری حرکت کنند که هم از نظر جاده‌ای ایمن بوده و هم اینکه خلوت و روان باشد. با اینحال خودتان باید در هنگام تقاضای خدمات وانت بار، حواستان به زمان و ساعات شلوغی شهر باشد.

برای آنکه فرایند جابجایی وسایل شما کاملا اصولی و به طور صحیح انجام گیرد، باید یک شرکت وانت بار متخصص و حرفه‌ای را استخدام کنید. تنها بدین طریق است که از چالش های موجود در باربری و حمل و نقل تا حد زیادی در امان خواهید ماند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام از موارد ذکر شده می‌پردازیم تا اطلاعات صحیحی از این طریق بدست آورید.

جابجایی و حمل بار در تهران

تهران با توجه به آنکه پایتخت ایران محسوب می‌شود، شرکت ها و فعالیت های مختلفی در ان فعالیت دارند. براحتی می‌توان گفت اکثر شرکت های باربری و وانت بار معتبر در ایران، حداقل یک شعبه در این شهر دارند. از جمله این شرکت ها می‌توان به مجموعه متخصص شمال بار اشاره نمود. در این شهر به دلیل رقابت بالایی که میان مجموعه های معتبر وجود دارد، همگی در تلاش هستند با ارئه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر از رقیب خود پیشی بگیرند.

وجود کارگران حرفه‌ای و مجرب، بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات باکیفیت بسته بندی و حمل و نقل و داشتن وبسایت رسمی به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مجموعه موردنظر، از جمله ویژگی های یک وانت بار معتبر در تهران است.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، تنها عیبی که در جابجایی های انواع حمل بار در داخل شهر تهران وجود دارد، ترافیک های سنگین و شلوغ آن است. البته این موضوع کاملاً بدیهی است. چراکه تهران شهری با تراکم جمعیت بالایی است و باید همچین مشکلی را از آن انتظار داشت. بمنظور عدم روبرویی با این موضوع توصیه می‌شود در ساعت هایی که خیابان های تهران خلوت تر هستند، اقدام به درخواست خدمات باربری کنید.

وانت بار در شهرستان

خوبی جابجایی و انواع حمل بار در سایر استان ها و شهرستان ها این است که بدلیل آنکه در این شهرها تراکم جمعیت کمتر است، خیابان ها خلوت بوده و احتمالا کمی سریع تر می‌توانید به مقصدتان برسید. علاوه بر آن درصورتی که در شهر مقصد موردنظرتان، دوستان و آشنایان مورد اعتمادی داشته باشید، می‌توانید بیشتر روی کمک آنها حساب نمایید.

اما در شهرستان ها برخلاف تهران، شرکت های باربری و وانت بار معتبر کمتری فعالیت دارند. برهمین اساس برای پیدا کردن یک مجموعه مطمئن و کار بلد باید وقت بیشتری صرف نمایید. علاوه بر آن بدلیل آنکه برخی از این شرکت ها، تجربه حرفه‌ای کمتری نسبت به شرکت های مشابه در تهران را دارند، در مواردی نیاز است که هنگام جابجایی و حمل بار، بیشتر بر کار پرسنل نظارت داشته باشید.

باربری از تهران به شهرستان و بلعکس

چه از تهران به سمت شهرستان بار ارسال کنید و یا اینکه از شهرستان به تهران بار بفرستید، به هر حال در هر دو حالت مسیر شما از دو مورد از انواع حمل بار در ایران که پیشتر ذکر کردیم بیشتر خواهد بود. به همین جهت ایمنی و سلامت وسایل در این نوع حمل بار از اهمیت زیادی برخوردار است.

خصوصا اگر شهرستان مورد نظر در جایی بسیار دورتر از تهران باشد. اهمیت استفاده از تجهیزات بسته بندی و حمل بار بیش از پیش می‌شود. خودروهای مختلفی برای باربری وانت بار وجود دارند. حتما اتومبیلی متناسب با میزان و حجم اثاثیه خود انتخاب کنید.

این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید