ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی

هزینه اسباب کشی درصورتی که یکسری نکات و اصول در آن رعایت نشود، می‌تواند برای افراد بسیار زیاد شود. جزء هر قشری از شهر باشید، به طور کلی این وضعیت چندان خوشایند نیست. برای اینکه اثاث کشی کنید، ابتدا باید مکانی را اجاره یا خریداری نمایید که این خود از هزینه ی زیادی برخوردار است. چه جابجایی شرکت و یا جا به جایی منزل، درصورتی که بتوانید از هزینه های اضافی بکاهید، مطمئنا به نفع شما خواهد بود.

البته کاهش هزینه و صرفه جویی در برخی موارد به معنی پایین آمدن کیفیت اسباب کشی نیست. بلکه می‌توانید همان کیفیت را با هزینه پایینتری به انجام برسانید. با رعایت نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد می‌توانید از هزینه های اسباب کشی و یا باربری به مقدار قابل توجهی بکاهید:

بسته بندی اصولی در کاهش هزینه اسباب کشی

از مهمترین مراحل اسباب کشی، بسته بندی وسایل است. این فرایند تاثیر بسزایی در هزینه های اسباب کشی دارد اما با اینحال باید کاملا به طور اصولی انجام شود. بسته بندی که به طور صحیح انجام گیرد هم از اثاثیه‌تان محافظ می‌کند و هم از هزینه های اضافی می‌کاهد. وسایل باید به درستی در جعبه های بسته بندی قرار گیرند. بسیاری از افراد به این نکته توجهی ندارند و اثاثیه را بدون رعایت نکات فضاسازی در جعبه قرار می‌دهند.

این موضوع باعث می‌شود که برای قرار دادن هر وسیله در کارتن فضای زیادی اشغال شود. در نتیجه برای بسته بندی تمامی اثاثیه باید جعبه های بیشتری را خریداری و تهیه نمود. همچنین هرچه تعداد جعبه ها بسته بندی کمتر باشد بر تعداد دفعات کارگر برای بارگیری، نوع ماشین وانت بار و … تاثیر گذار خواهد بود. در نتیجه باعث کاهش هزینه های اثاث کشی شما خواهد شد.

انتخاب روزهای غیرتعطیل و ساعات مناسب

در برخی از روزهای سال و زمان های خاصی از شبانه روز، هزینه اسباب کشی بیشتر است. برای مثال در روزهای تعطیل و آخرین روزهای هفته معمولا به دلیل افزایش تقاضا برای باربری، یک تداخل و بدقولی در شرکت های باربری ایجاد می‌شود. بسیاری از این شرکت های باربری به منظور اینکه از میزان این تقاضاها بکاهند و تمایل افراد را در جابجایی در این روز کاهش دهند، نرخ خود را در روزهای تعطیل بالاتر از سایر روزها اعلام کنند.

علاوه بر آن در این ایام به دلیل تقاضای خدمات بیشتر، کیفیت ارائه خدمات کاهش می‌یابد. همچنین باربری در هنگام شب نیز از هزینه بیشتری نسبت به روز برخوردار است. به همین منظور توصیه می‌کنیم هم برای ایمنی بیشتر و هم برای اینکه متحمل هزینه های کمتری شوید، زمان اسباب کشی خود را به روز موکول کنید.

مطالعه مقالات باربری مدرن بار

مطالب و نکاتی که در این سایت و سایت های دیگر قرار داده می‌شود را حتما مطالعه فرمایید. در هر کدام از این مقاله ها، نکات و ترفندهایی ذکر شده که می‌تواند به شما در این زمینه راهنمایی های ارزشمندی نماید. برای داشتن یک جابجایی موفق حتما باید برنامه ریزی مناسب و دقیقی داشته باشید. در مقاله برنامه ریزی برای جابه جایی نکات لازم برای اسباب کشی منظم و اصولی برای شما عزیزان ذکر شده است.

تعداد دفعات بارگیری وانت بار

هرچه تعداد و حجم وسایل‌تان بیشتر باشد، ممکن است تمامی آنها در ماشین وانت بار جا نشوند و برای جابجایی آنها، ماشین باید چندبار بارگیری و تخلیه شود. اگر وسایلتان زیاد است، توصیه می‌کنیم ماشین بزرگتری را برای اسباب کشی خود انتخاب نمایید تا هم هزینه و هم وقتگیری کمتری برای شما داشته باشد. همچنین همانطور که پیشتر اشاره کردیم، نحوه بسته بندی وسایل نیز بر میزان فضاگیری ماشین و در نتیجه بر دفعات بارگیری آن تاثیر گذار است.

کمک از اقوام و آشنایان

اسباب کشی و حمل بار نیاز به مهارت و تخصص کافی لازم است. درصورتی که این فرایند توسط فرد نا آشنا با این حرفه انجام شود، ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود یا حتی لوازم با ارزش و حساس وارد نماید. اگر دوست یا آشنایانی دارید که می‌تواند به شما در اسباب کشی منزل و یا محل کارتان کمک کند، تنها کافی است که ماشین باربری را سفارش دهید و با این کار بیش از نیمی از مخارج اثاث کشی را کم خواهید کرد.

با اینحال باید به این نکته دقت فرمایید که ممکن است این کاهش هزینه کمی گول زننده باشد و در صورتی که اشتباه و یا خطایی رخ دهد، هزینه های مادی بسیار بیشتری به شما تحمیل خواهد شد. بنابراین زمانی که از این بابت مطمئن نیستید بهتر است از مشاوره و پرنسل حرفه‌ای ما استفاده نمایید. 

تماس با ما

مشاوران مدرن بار همه روزه در خدمت شما خواهند بود تا شما عزیزان از طریق تماس با ما، اسباب کشی بی دردسر و کم هزینه ای را تجربه نمایید. به این ترتیب از استرس و تنش های روانی و جسمی حاصل از اسباب کشی و جابجایی لوازم خود را به حداقل برسانید. 

این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید